FALGUERAS IMMOBILIARIA VEN XALET EN MATADEPERA
Comercialitza aquest habitatge amb molt bones vistes, de disseny molt pràctic i comode en ser TOT EN UNA PLANTA, només en la part superior es troba un estudi tipus loft amb moltes possibilitats per tenir accés independent des del carrer. Accedint des del carrer trobem el garatge per a 2 cotxes i la porta principal de l’habitatge.
Entrant a la casa des del rebedor es distribueix en zona de dia on trobem un ampli saló-menjador a doble altura amb xemeneia i amb sortida a jardí. La cuina tipus office amb illa i amb àmplia zona rebost/celler i una altra xemeneia per a cuinar. Des de la cuina també s’accedeix al jardí on ens trobem una zona amb porxo, barbacoa, barra de bar i una zona de descans tipus chill-out. La zona de nit està composta per 3 habitacions dobles dobles (1 d’elles tipus suitte amb bany i vestidor dins), un altre bany amb banyera i un safareig. TOTALMENT EXTERIOR I AMB MOLTA LLUM!!
Disposa de calefacció per gas-oil, sols en marbre i parquet, fusteria interior en faig, fusteria exterior alumini amb doble cristall, persianes elèctriques.
Situada molt prop del poble, en la zona del Pla de Sant Llorenç amb accés fàcil a carreteres. Zona molt tranquil.la.
NO HO DUBTI I VISITI-LA!! ÚNICA EN LA ZONA!!
Truqui’ns i informi’s, els nostres agents comercials le atendran sense cap compromís.
Falgueras immobiliaria, la seva agència propera, personalitzada i de confiança.